-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Csökmei István Péter
Sent: Wednesday, May 19, 2010 9:24 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: RE: XP+W7 dualboot tartomanyban

> programok altalaban a GetHostEntry hivas utan visszaadott IPHostEntry
> osztaly HostName tulajdonsagat adjak vissza, ami az adott IP-hez
> tartozo primary host neve, nem pedig az Aliases tomb valamelyik elemet.

> Ez OK, de zavarja-e ez a tartományt?

Bocs az elobb nem valaszoltam az elso kerdesre, hogy az ugyanazon IP-hez
tartozo ket DNS nev zavarja-e a tartomany mukodeset: nem hiszem. Van, ahol
revers lookup zona nelkul megy a DNS, ami ugyan nem jo, mert igy a belso
IP-cimeid kikerulnek a netre, ha mondjuk egy policy-val meg nem akadalyozod.
Ld: http://tudastar.netacademia.net/default.aspx?upid=415.
Azt hiszem elegge keves alkalmazas dob hatast a revers DDNS-keresek
sikertelensegetol. Bar itt vegul is nem is sikertelen, hanem teves info johet.
Hm...
Marad a MAC-hack.
Udv, AZ