> Amennyiben az osszevont intezmenyek kozott csak ovoda van, akkor nem kell
> adminszoftver.
> Csak azon intezmenyeknek kotelezo, akik iskolai feladatot is ellatnak.

Egy szerény megjegyzés ..
Mit jelent az, hogy...

> Csak azon intezmenyeknek kotelezo, akik iskolai feladatot is ellatnak.

Én 2005-ben, amikor megadatott az a lehetőség, hogy a fenntartó is
részesülhet a támogatásból olyaténképpen, hogy beszerezhet egy
akkreditált software-t, amely megkönnyíti az intézmények és a fenntartó
közötti adminisztrációt egy on-line rendszeren keresztül, semmi olyat
nem olvastam, hogy ez kötelező lenne.
Ez mióta van ?? ..és mire vonatkozik a "kötelező" ??

Ãœdv
  NagyJó