Szerintem bármelyik olcsó wireless acces point megteszi, én két Micronetet
használok évek óta, hiba nélkül.

Borsa Géza
  ----- Original Message -----
  From: Tóth Sándor
  To: techinfo@lista.sulinet.hu
  Sent: Wednesday, May 26, 2010 10:45 AM
  Subject: wifi az iskolai hálózatban

  T. Lista!
  Az iskola épületében szinte mindenütt van a helyi hálózatra csatlakozási
lehetőség (UTP kábelen). Van azonban két tantermünk (ahol 1-2 notebook-ot
használnánk), ahová vezeték nélküli elérést szeretnék. Távolság a legközelebbi
swichtől kb 50 m. Konkrét eszközt ajánljatok, nagyon nem akarom beásni magam a
témába. :). Lényeg, hogy szeretném azt egy swichre rádugni, s így elérni
vezeték nélkül a helyi hálózatot (W2k server).
  Üdv.: Tóth Sándor