Hali!

2010/5/28 Kubanka Peter <kubanka.pe...@gmail.com>:
> Az egyenként beléptetem módszer ha jól tudom, nem müködik , mert a sid nem a
> beléptetéskor állítódik elő, azaz minden gépnek azonos sid-je lesz amitől a
> windows server megzakkan. Szoljatok ha tévedek....

erre való a newsid nevezetű alkalmazás...

Nálunk valahogy úgy történne, a dolog, ha ilyet csinálnánk, hogy:
1.xp telepít+progik telepít
2.win7 telepít+progik telepít
3.rendszerválasztó vaczak beállít
4.xp indít, létrehoz egy csak rendszergazda által írható/olvasható
könyvtár(mondjuk SCRIPT néven), bele a newsid, meg egy-két script.
5.xp-n beállít, hogy kövi indításkor scriptek fussanak le
6.win7 indít, létrehoz egy csak rendszergazda által írható/olvasható
könyvtár(mondjuk SCRIPT néven), bele a newsid, meg egy-két script.
7.win7-en beállít, hogy kövi indításkor scriptek fussanak le
8.image fájl készítése az egészről partíciós táblától kezdve boot-on
át partíciókig mindenről.
9.többi gép hálózatról indít, és magára húzza az összes image fájlt
10.xp kézzel indít scriptek lefutnak+ujraindít xp kb 2x
11.win7 kézzel indít, scriptek lefutnak+ujraindít win7 kb 2x

A scriptekben ilyen apróságok vannak, hogy futtassa le a newsid-et,
így új sid-je lesz a gépeknek, meg hogy léptesse be domainbe(persze
előtte törölni kellett őket onnan) - a gépneveket egy .txt fájlból
veszi ami szintén be lett másolva, meg utána törölje a scripteket meg
a script könyvtárat. (Beállításokat, meg a script tartalmát ne is
kérdezzétek, én csak használom egy leírás alapján az egészet)
win7-tel még nem próbáltuk, de két xp-vel egy gépen müxik. (igaz, csak
az egyik lép be tartományba a kettő közül, a másik xp-t egy külsős cég
használja délutánonként nyelvoktatásra)

A manuális robot ebben: elindítani a gépeket hálózati bootolással, meg
újraindítgatni őket. Egy gépterem esetén a módi nálunk: este
elindítjuk az összes gépen, reggel fél 8-tól nyolctól 8-ig meg
újraindítgatunk, és már megy is minden.

Természetesen Murphy itt is dolgozik: mindig az image fájlok
elkészülte után (11G környékén van egy oprendszer) jut az ember
eszébe, hogy még ezt meg azt is jó lett volna beállítgatni...

Üdv:
Előd