Huhh, ezt látni kellene igazából, így csak pár tipp.

1 db 54-es AP-ra nem kötnék 10-nél több laptopot, mert nagyon lassú lesz, ergo
tegyél be a terembe +1 AP-t, és felezd meg a terhelést a laptopokon.
Ha a 80 géped asztali gép, oda mindenképpen vezetékes hálót építs ki,
termenként egy switch-csel, azt meg kösd a központi switchbe. Arra figyelj,
hogy lehetőleg ne legyen a hálón 2-nél több switch sorba kötve.
A net rohadt lassú lesz 30 gép esetén, nálunk is használhatatlan volt, nézz
utána, kitől tudsz még netet szerezni.
Nálunk a Digikábelesektől van egy 30 Mbites vonalunk, azon mér használható
sebességgel elfutkos a net, igaz, van egy ISA 2006, ami még a kessel is
rásegít, a kérések 30-40%-áért ki sem megy a netre, kiszolgálja őket a mentett
anyagból.
Ilyen proxy szervert is érdemes lenne betenned, ennek nem kell különösebb erős
gép, egy munkaállomást is simán kinevezhetsz szervernek.

Bagó István, rendszergazda
Pálffy Miklós Kereskededelmi Szakképző Iskola
Győr