2010/5/31 Pirity Tamás Gábor <p...@apaczai.elte.hu>:
> Hát szerintem se lett volna rossz előbb letenni valami jobbat az asztalra
> (akarom mondani a wwwrootba), és ha komcsinak gondol is mindenki,
> kijelentem, hogy megtaláltam minden engem érdeklő dolgot az OM vagy
> APEH honlapon eddig is.

A komcsi <--> nem komcsi megjegyzéseket tegyük félre, mert nem ide valók!

Tény, hogy egy egységes kormányzati megjelenés a minisztériumok
honlapján stílusosabb lenne, mint ami most van. De elég érdekes
felütéssel kezdik. Számomra szimpatikusabb lett volna, ha megcsinálják
X hét/hónap alatt, és utána bejelentik, hogy mostantól hú de nagyon
egységesek, és jól használhatók vagyunk. Így "under construction"
érzést kelt bennem. Azt meg nem szoktam szeretni az oldalakon.

--
Reményi Zoltán
remenyi.zol...@gmail.com