Tapasztalatom szerint átmennek (gmail, freemail esetében biztosan). Ez azt
is jelenti, hogy olykor azért érdemes az átirányított címre benézni, hogy
nincs-e véletlenül értékes levél a spam folderben (már volt rá példa, hogy
véletlenül odakerült). Viszont a gmailnek elég jó a spamszűrője, hogy az
esetleg szűretlenül érkező átirányítást is megtisztítsa.