From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Szilárd Blum
Sent: Thursday, June 17, 2010 10:32 AM
To: Techinfo
Subject: ISA2004+Win7(aktiválás)

Sziasztok!

Feltettem egy tisztaszoftveres Win7-et, de nem aktivál.
Eddig kipróbáltam:
Win7 tűzfalat kikapcsoltam
Pontos idő ellenőrizve
slmgr.vbs /skms195.199.255.195 -sikeresen beállítja a szervert, de
ezzel nem oldódik meg a gond.

Az ISA klienst frissítettem az ISA2006 kliensére, ami lefelé
kompatibilis az ISA2004 szerverrel.
Az ISA-n minden kimenő kapcsolat engedélyezve.
XP-s gépről be tudok telnetelni a 195.199.255.195 1688-ra (azt hiszem,
létrejön a kapcsolat, de nem látok semmit)
A Win7-es gépről nem megy a telnet-kapcsolódás Az újabb ISA-kliens
minden telnet-próbálkozás után
piros x-szel problémát jelez: Cannot authenticate... üzenet úszómenüben.
A Win7 be van léptetve a tartományba

Vistákkal hasonló a helyzet, de csak néhány laptopon használtuk, és
VPN-en bejelentkezve a suliba sikeresen aktiváltak, csak belső
hálózatból nem.

Szóval úgy érzem, hogy itt az ISA-val van valami gond, de mi?

Üdv!: Szilárd