From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Schüller Attila
Sent: Thursday, June 24, 2010 4:05 PM
To: Techinfo
Subject: RE: Win 2k8 64 bit telepítés + adatok áthozatala

Belső hálón kapcsolódjanak, léptesd tartományba. Én tartományba léptetés
után telepítettem az AD-t. Dcpromo előtt a régi szerveren futtatni kell az
adprep32 /forestprep parancsot (2008-as lemezen találod). Ahogy írtam, nekem
látszólag átvette az AD-t, de valójában mégse :-( Abban reménykedem, hogy ha
a régi tartományvezérlőt lefokozom, akkor már tényleg az újon lesznek az
adatok. Hiába adtam meg, hogy az legyen az elsődleges.

Szerintem lehet dinamikus is az IP-je, úgyis megtalálják egymást, de én
azért inkább fixet adtam neki.

A fájlok jogosultsággal való másolására ezen a listán valaki azt írta, hogy
TC-ben van ilyen funkció. Még nem próbáltam, itt még nem tartok :-)

  _____