Nos:

a régi win2k3 szerverem már réges rég frissítve van sp2-re tehát az sp1-et
fel sem lehet rá tolni
ezen van exchange 2k3 itt is van sp2 telepítve

az új pedig win2k8 x64-es most jött át az AD,DNS,DHCP ...

most menne rá az exchange 2010 de nem igazán lép túl rajta

a recommendedre ez jön ki:

http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa996565(EXCHG.80).aspx

akkor mit is csinálhatok most?

csak xp klienseim vannak no meg ez a két szerver amiből a 2k3-mat
nyugdíjazznám + egy két hardver csere pofozás, majd később beállítanám segéd
szervernek!

Zsolti