From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kunci
Sent: Wednesday, June 30, 2010 12:23 PM
To: Techinfo
Subject: Re: ubuntu+weblap

Közben bal oldalon a menüben találtam egy-két letöltési linket...

Próbálj meg a /doc és filejaira futtatási jogot is adni.

http://www.cyberciti.biz/faq/apache-403-forbidden-error-and-solution/

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 5240 (20100630)

http://www.eset.hu

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 5240 (20100630)