Szervusztok!

A nyáron újratelepítésre kerül a web és levelező szerverünk.

A keresgélés közben akadtam az iRedMail-ra  és az iRedOS-ra, egy
szabaddá tett e-könyvre. Valamint tanulmányozom az egyszer már
említett ClearOS-t.

(iRedMail - Free, Open Source Mail Server Software for Linux/BSD -
Works on Red Hat Enterprise Linux, CentOS, Debian, Ubuntu, FreeBSD),

(iRedOS - Full-Featured Mail Server customized CentOS 5.3
distribution: MySQL, Postfix, Dovecot, ClamAV, SpamAssassin,
RoundCube/SquirrelMail).

Pallay Ferenc: Hálózati kiszolgáló kialakítása oktatási intézményben GNU/Linux
operációs rendszeren

A könyvben szerepló konkrét példához szkripteket és egyéb konfigurációs
állományokat is mellékelt a szerző.
A könyv több formátumban letölthető innen: http://mek.oszk.hu/06700/06731
A mellékelt szkriptek itt találhatóak: http://kmf.uz.ua/centos/

(ClearOS is a network and gateway server designed for small businesses
and distributed environments. Based on CentOS.)

Lehet, hogy sokak előtt ismeretesek ezek, nekem újak és valakinek
segítség lehet.

--
Üdv:
Várkonyi István