2010. 07. 28, szerda keltezéssel 17.44-kor Szalayné Tahy Zsuzsa ezt
írta:

> [...]

Szia !

Hozzám is került notebook hasonló hibával. A tulaj azt mondta, hogy a
fejhallgató bedugása előtt a hangszóró szólt, de a fejhallgató már nem.

Én arra tippeltem, hogy kapott a fejhallgató csatlakozóján keresztül egy
sztatikus kisülést és ezzel az elektronika meg is halt.

Még mielőtt kitépnéd az összes hajad, próbaképpen tölts be egy cd-s
rendszert. Akár linuxot, akár windows-t. Nézd meg így elindul-e ?

Üdv
  NagyJó