Szia Zoli! Azt hiszem, hogy most ugy van, hogy a bekerul a "bejelentések" koze,
es ott latod az allapotat.Kapsz rola e-mailt, amikor hozzad rendelik a
feladatot, aztan majd csak azt veszed keszre, ha mar mukodik is. En pentek
delutan kertem portnyitast, nemtom mikor csinaltak meg, de hetfo delben amikor
probaltam mar kesz volt.