Kedves Listatagok!

Sajnos eddig egy javaslatot kaptam, amit korrekt módon az Admin meg is
kritizált. Teljesen egyetértek vele, ezért nem is írtam én sem semmit a
szoftverről. Amit kérdezek az teljesen független attól, hogy kinek milyen
úton beszerzett navigációs szoftvere van.

A Wayteq írt választ, hogy nálunk nincs olyan amin van fm-re kitehető
bluetoothos megoldás. Valószínű a gerjedés veszélye miatt. Nem tudom ez
mitől másabb, mint egy jó hangos gyári kihangosító, de ez van. Szóval ha más
gyártónál valaki tud ilyet ossza meg velem.

A zenehallgatást lehet nem lehet jól összehangolni a navigációs hanggal.
Esetleg ha olyan kütyüt találok ami csak a zenét nyomja FM-re és a GPS
utasít, mert akkor le lehet halkítani a rádiót. Vagy ha nagyon
professzionális mixere van.

Ha a bluetooth nem megoldható akkor lemondok róla és keresek egy jó FM-es
kütyüt.

Az első mondatot nem számonkérés miatt írtam, sokan pihentek a hosszú
hétvégén a tanévkezdéses nagymenet előtt. Megírtam a fejleményeket, ill. ne
vegye kedvét senkinek az Admin figyelmeztetése, annak útmutatása alapján
nyugodtan írhattok olyat ami ide a listára illik.

Zsolt

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 5387 (20100823)