Hello!
> értem, és ha lesz pénz, merre nézelődjek? Melyik cég a legkorrektebb? Buta
> kérdés szoftvert a táblával adják vagy az is külön költség még? Illetve
> gondolom válogatósak a táblák win és linux között...
Tudtommal nem a tablak valogatosak, hanem a tablakeszitok szoftverei, amelyek
kizarolag windows ala keszulnek.
De lehet, hogy ez regi informacio.
A penzrol: TIOP kereten belul ajanlottak ilyen rendszereket.
Nos TIOP-n kivul nem kapod meg ennyiert oket.
TIOP-ban: tabla+kozeli projektor+laptop+beszereles brutto 810e Ft-ert.
TIOP-n kivul nekunk sikerult kiharcolni a kovetkezot:
tabla+kozeli projektor+lampa+beszereles: brutto 867e Ft.
S ez meg mindig jo ar, szerintem.

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu