> Megoldható, egyszerre két felhasználó egy xls fájlban dolgozzon és a
> változtatások megjelenjenek?

Szerintem nem. De érdekelne, hogy ennek így mi értelme ?

1. ha ugyanazt a cellát módosítják, akkor mindig az utolsó lenne csak
benne.
2. ha az egyik sokáig nem ment és közben a másik módosításokat végez,
akkor ezek a módosítások elvesznek, ha az első lementi a saját
változatát.

Nem értem a kérdést. Ugyanis ezt maga a file rendszer tiltja le. Nem
lehet egyszerre 2 helyről módosítani ugyanazt a file-t.

De talán van egy megoldás... Ha egymás mellet ülnek és ugyanazon a
billentyűzeten gépelik be az adatokat felváltva. (:-))

NagyJó