VLANokat csak akkor tudsz használni, ha a switch és a gép közt trönk
kapcsolat van, és a switchen is létre van hozva a megfelelő azonosítójú
VLAN.
1 switchen csak úgy nem tud 2 hálózat működni.
Szóval a legegyszerűbb megoldás egy másik hálókártya.
Másik probléma:
Ha megpingelsz egy gépet, ami egy átjárón keresztül érhető csak el,
akkor figyelni kell rá, hogy a másik gépbe be legyen állítva a
visszafelé útvonal, különben az alapértelmezett átjárója felé indul el,
ami nem biztos hogy kapcsolatban áll a forráshálózatoddal.