From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Rendszergazda
Sent: Tuesday, September 28, 2010 10:47 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: KMS és Wifi

  Hello!

Segítséget kérnék. Két nagy problémám van amiben elakadtam.

1.- Szeretném a Windows 7-es gépeket aktiválni Lan-on.
A szerverben van 3 kártya: eth0-DIGI(100/100), eth1-LAN, eth2(Sulinet)
Találtam már a levlistán megoldásokat rá, de sajna egyik sem működött.

2.- Kiépítettem 10 AP-ből wifit. Minden AP 250mW-tal sugároz és
mindegyiken van egy 8 db-s irányított antenna.
Magyarországon a maximális kisugározható  teljesítmény 100mW. Azaz az AP
70mW és a maga kis 1,6 db-s antenna.
Hol és hogyan tudok erről valami hivatalos papírt kapni, hogy a hálózat
működhet.
Ugyanis ha így működtetem akkor jogszabályokat sértek. Amit az intézmény
nem enged.

Köszönöm előre is.

Üdv,
Anti