Tisztelet Lista,

Nem tudom, hogy foglalkozott-e már valaki a tárgyban megjelöltekkel. Akinek esetleg van tapasztalata és sikeresen működésre bírta a php5-ffmpeg-et, az kérem írjon, mert már minden google által fellelhető oldalt, fórumot, how-to-t elolvastam, kipróbáltam... Egészen odáig eljutottam, hogy csomagból sikeresen felment a rendszerre. A probléma, hogy egy frame exportálásával van. Shell-ből meghívva az ffmpeg-et sikeresen kiszed egy frame-et a videóból. Ha a php5-ffmpeg-ben lévő metódussal próbálom elérni
ugyanezt, akkor egy teljesen torz képet kapok eredményül...

Utolsó reményem egy olyan ember, aki találkozott már hasonlóval és tud segíteni.

Tisztelettel:
Kiss László,
Káldor Miklós Kollégium, rendszergazda