Bújom az OES2 dokumentációját e tárgyban, de nem tudok rájönni a következőre: Remote Managerben engedélyeztem a watchdogot és 10 percre állítottam. Az volt a cél, hogy a beragadt felhasználókat egy idő után automatikusan léptesse ki. (már az sem világos, hogy ez Netwaren alapból be volt kapcsolva, OES2-ön miért nincs) Innentől 3 alkalommal fél, egy óra után a a SLES-OES2-ön lecsatolódott a USERS kötet és az INSTALL kötet (az IMAGES és az iscsis FREENAS kötetek nem!). Csak a reboot segített.
Egyszerűen a /media/nss/Users és a /media/nss/INSTALL üres volt.
Amint a watchdogot kikapcsoltam (Remote Managerben 0-ra állítottam az értékét), a jelenség megszűnt (nem szeretném elkiabálni, eddig nem jelentkezett.)
Nem találok rá magyarázatot. van valakinek valami tippje?
Köszönettel:

--
Bálint István
rendszergazda