Üdv!

Én is felvettem a kapcsolatot az avpms.hu üzemeltetőjével. A story a következő:

1.) Ment egy emil a support{qqc}avpms.hu -nak ami visszapattant user
    doesnt exist-el.
2.) Kicsit jobban szétnéztem az oldalon és lent a copyright bejegyzésnél
    látszik, hogy az oldal a Digtal Loom-é, nosza levél az info{qqc}loom.hu
-nak,
    ahol felhívtam a figyelmet a visszapattanó levelekre, illetve említettem,
    hogy további fejleményekért qqcs lista arhívumba bele.
3.) Meglepő módon tisztességes, részletes, emberi választ kaptam, mivel a
    levél hosszú így nem részletezem, de a visszapattanás szerintük a következő
    miatt történik:
    - Az MX rekordokból 2 van nekik. Az első (gyanítom szándékosan)
      egy fake IP nem is létezik, a másik a valódi.
    - Az RFC szerint ebben az esetben, ha az első MX nem található akkor a
      küldő a másodikkal próbálkozik, ami igaz az smtp szerverek többségére,
      de a chkuser plugin gyakran elhasal, mert nem tudja túltenni magát azon,
      hogy az első MX nem létezik, és nem próbálkozik a másodikkal.

A probléma ott van, hogy tudtommal nálam nincs ilyen plugin  postfix-ben.
De mostmár engem is érdekel ez az ügy. Én értek félre valamit, vagy az
avpms.hu -n felejtették el létrehozni a support fiókot?

host mail.avpms.hu[85.90.160.100] said: 550 5.1.1 sorry, no
    mailbox here by that name (chkuser) (in reply to RCPT TO command)

Szerintem náluk fut a chkuser és a support -ra mondja, hogy nincs.
Cáfoljatok, vagy erősítsetek meg!

Köszi!

CsIP