Az Agota.hu-n láttam ilyen 100V-os rendszereket, esetleg az RHSound-nál is
találsz. Most jut eszembe, olyan is van, hogy Sulitech.

Borsa Géza

  ----- Original Message -----
  From: Horváth Attila
  To: techinfo@lista.sulinet.hu
  Sent: Sunday, October 03, 2010 11:39 AM
  Subject: Iskolarádió

  Sziasztok,
  Nem tudom, mostanában volt-e ilyen kérdés/téma,
  (ha igen, bocs).

  Szóval az iskolában létezik egy 100V-os Tesla hangszórókkal teletűzdelt
iskolarádió-hálózat,
  viszont az eddig használt sufni keverő+erősítő kipurcant.
  Kérdés, hogy milyen - lehetőség szerint egyben - keverőerősítőt ajánlanátok
- sajna az árkategória adott - kb 40 - 50Ezres sávban?

  Minden választ/javaslatot előre is köszönök,
  Üdv,

  Horváth Attila
  Tomori.hu