Nem tudom, hogy fennáll-e, mert a tanárgépekre kerültek fel és kevés diák-gépre.Én azért hagytam ki, mert akkor az érettségi miatt már 3 programot kellene egyidejűleg biztosítani a tanulóknak (Office 2003, 2007, 2010). Tudatosan óvatosak voltunk, mert a Vista bukása után nem akartuk elsietni a váltást. De szerintem az Office 2003 és a 2007 Access-e között nincs olyan nagy felületi különbség, mint a Word és az Excell között. lehet, hogy egyszerű halandó észre sem veszi melyiket használja. De ott nem minden hiba kerül elő. Egyszer-kétszer említették a kollégák, de azóta semmi. De úgy látom, hogy a kettő együtt megy.
Bálint István