Nyilván van igazad sokmindenben, de haladni is kellene, pláne pont az
oktatásban(igen-igen tudom, nincs pénz stb, ne vedd magadra nem téged
okollak, csak megemlítem) azonban például az Ubuntu miért ne jelenthetne
általánosabb megoldást? Vagy bármely más disztribúció? Külön felhívnám a
figyelmet, hogy nem az Ubuntu az egyetlen linux disztribúció.....
(A tisztaszoftver persze ránézésre kedves meg szép dolog de hatalmas flame
szálat lehetne indítani belőle, hogy kinek is olyan jó az meg
miért(Zárójellel a zárójelben megjegyzem, hogy itt vitáztok napok óta az MS
Office verzióváltásokon de senki meg nem említett alternatív dolgokat,
OpenOffice stb, ez is főleg a tisztaszoftver hatása hogy MS centralizált az
oktatásunk, ha az összes gyerek ezen tanul nyilván a cégeknél is ezt fogják
alkalmazni, ha ott alkalmazzák akkor meg itt érveltek hogy tanítsuk azt mert
bezzeg a cégeknél.... akkor hogy is van ez?))

Tisztelettel, Alaksza Balázs