Hálistennek már jó régen találkoztam a fentivel, azóta a főnökeim megtanulták,
és már nem félnek a számítógéptől...részben nekem köszönhetően.
A régi - még CD-n érkező - statisztikai programban egy kattintással lehetett
teljes intézményt nyomtatni. Még tavaly is. Idén viszont, ahogy látom, ha
nyomtatást kérek, akkor generál egy PDF-fájlt, amit én letölthetek,
kitömöríthetek, és aztán kinyomtathatom. De nem nyomtat teljes intézményt, csak
adatlaponként hajlandó dolgozni., akkor pedig ott vénülünk meg a gép
előtt...vagy én néztem el valamit.
Tudtok valami lehetőséget teljes intézmény nyomtatására?

Borsa Géza