mondjuk úgy, hogy rákeres a keresővel az adott évben létrejott/modosult dolgokra... megtalálja őket, majd kitörli... ;)

----- Original Message ----- From: "Zoltán Kurucz" <zoltan.kur...@gmail.com>
To: "Techinfo" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Thursday, October 28, 2010 11:27 AM
Subject: Re: adat elveszés

- újabb fejlemények: lényegében az összes ezévi doksi  hiányzik. Kolléga
figyelmetlensége kizárva, mivel legalább 40 helyen, mappában voltak 2010-ben
kreált doksik.
- persze rákerestem (ez volt az első) átmozgatás nem játszik

vírusmentes penyára felraktam a recuvát, lefut és nyoma sincs a 2010-es
dolgoknak, getdataback szintén ue.

emberi beavatkozással hogyan lehetséges ilyen törlés?