mert az égvilágon semmi értelmét nem látom.
és összeségében sokkal több mint csak ketto klik... mert kb. 8 usb meghajtó van általában felcsatolva a gépemre... Egy klikk - eltávoltító lista megjeleneítése... a következo két óra, amig rájövök, hogy melyiket is kellene eltávolítani... - na ezt nem kívánom. Inkább odafigyelek arra, hogy amit kihúzok az tuti inaktív legyen oszt kész.
De ettol függetlenül - mindenki csinálja szépen és szabályosan.