Azért a kérdés sem erre vonatkozott.
Inkább arra, hogy mi okozza a jelenséget... és mondjuk mivel erre konkrét magyarázatot el sem tudok képzelni, ezért azt is el tudom képzelni, hogy ez az adott gépen, adott körülmények között thunderbirdben is előfordulna. Főleg úgy, hogy a leírtakból úgy tűnik, hogy mindezideig hibamentesen tette a dolgát a sokak által (csak tudnám, hogy miért...) szidott outlook is (csak zárójelben - én sem használom, de attól még lehet akár jó is...)