Na most egy XP Home előtt ülök.
Control Panel / Administrative Tools / Computer Management / Storage / Disk
Management / kiválasztott eszközön jobb gomb / Change Drive Letter
Nekem ezt akkor kellett csinálnom, amikor ideiglenesen betettem egy vinyót a
gépbe, amiről le kellett szedni az adatokat, és ahogy kivettem, permanensen
eltolódott a pendrive betűje. Úgy emlékszem, itt kaptam a tippet.