Helló!

Először is, azért 0 KB, mert számlázási egység, és mivel perc alapon számláznak így érdekes is lenne, ha ott más adatmennyiségi érték szerepelne. Mondjuk az is érdekes, ha perc alapú, akkor miért KB-ban próbálják számlázni... Aztán a számlázott mennyiség, az szintén ebből a kilobájt számlázási egységből adódóan 0, mert neked nem kilobájtban számláztak, hanem percben, ami itt ugyebár nem jelenítődik meg. Egyébként vicces, hogy nem tudják beállítani rendesen a számlázást, de szerintem a csomagkapcsolt adatátvitelt nem is arra találták ki, hogy a hálózaton töltött idő alapján számolgassanak bármit is.

Üdv.: Dino

----- Original Message ----- From: "Molnár Péter" <moln...@afg.hu>
To: "'Techinfo'" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Tuesday, November 09, 2010 6:50 PM
Subject: mobilinternet 3.

Hello!
Bocs, akit mar zavar.
Ma megkaptam a telenor hivaselszamolasat a youtube-os videon is szereplo
internetezesrol.
http://www.youtube.com/watch?v=VSykl8Npv7s

Ertelmezzetek mar nekem.
http://petersoft.hu/telenor/hivasreszl.jpg
0KB adatforgalmat adtak meg, s megis kiszamlaztak 53 percet.
Mondjuk a 0KB hulyeseg, mert, azert az elso 2-3 percben biztos forgalmazott
a laptop valamit, mondjuk en nem inditottam el rajta semmit sem.
Amugy irtam ujsagoknak, TV-knek, netes hirlapoknak.
Egyik se hivott vissza.
A Fogyasztovedelem szinte masnap valaszolt emailben, hogy a szamlazas
korulmenyeit nem vizsgalhatjak, menjek bekelteto testulethez, vagy forduljak
birosaghoz.
Azt is mondtak, hogy a szamlazas korulmenyeinek viszgalatara a Nemzeti
Média- és Hírközlési Hatóságnál működő Hírközlési Fogyasztói Jogok
Képviselője jogosult.
Az NHH-nak es a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál működő Hírközlési
Fogyasztói Jogok Képviselőjenek is irtam.
Toluk meg semmi sem jott.
Most mar csak azert sem adom fel.
Udv:
Molnar Peter 36209149514