megnéztem az ie is jelzi a letöltés mértékét, sebességét a bal alsó sarokba...

----- Original Message ----- From: "Takács Zoltán" <t...@etszk.u-szeged.hu>
To: "Techinfo" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Wednesday, November 10, 2010 10:32 PM
Subject: Re: weblap és pdf

;)
Ilyet nem szoktam irni.. de a firefoxban balolalt alul %-osan jelzi, hogy hol tart a letöltés....
nem tom, hogy ie-ben van-e ilyen...
Mindenesetre én minden állománynál feltüntetem zárójelben a méretet is - azért abból az értelmesebbje már tud következtetni.

Iskolai weblapunkon van egy csomó pdf némelyik elég nagy méretű, és lassan
tölt be (256kbit/s)!

hogyan lehet megoldani, h. a látogató lássa, h. kb. mennyi töltődött be
belőle, és még érdemes-e várnia vagy nem is töltődik be vagy mi van?

előre is köszi a válaszokat

Üdv:
NZS