-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of zebran...@freemail.hu
Sent: Wednesday, November 10, 2010 9:57 PM

"Asztalos László" <asztil...@vedres.sulinet.hu> írta:
>Sziasztok!
>A Freeproxy-t parancssorri scrip-tel is lehet indítani/leállítani,
>tehát a tanár is tudja ki/be kapcsolgatni/

Hello!

Parancssorban hogyan állítható le?
Én a net stop parancsal le tudom ugyan állítani, ez mehet egy bat fileból is,
de mivel ez egy szolgálatás, szegény tanároknak nem lesz joguk leállítani
(nincs rendszergazda joguk).
A runas paranccsal nem lehetne valahogy megoldani?

Tetszik ez a freeproxy, fel is pakoltam a tanári gépekre már. Egyetlen gondom
most csak hogy meg kellene oldani, hogy le tudják állítani a tanárok
rendszergazda jog nélkül.

Horváth József