Hello!
> Korábban hasonló célra te javasoltad a pfSense-t.
> Leírnád dióhéjban miért  cserélted ki?
Diohejban?
Megprobalom.
1. PfSense FTP kapcsolat kifele nem igazan tamogatott, illetve iszonyatosan hol
mukodik, hol nem.
2. Virtualis gepen futattam, s nem volt igazan uzembiztos. Ez nem biztos, hogy
a pfsense hibaja volt, de az uzembiztos mukodes miatt szinte lenyegtelen
3. A Zentyal ubunt 10.04 alapu, aminek a szerver verziojat is lehet virtualis
minimalis uzemmodban telepiteni, ami maximalis teljesitmenyt, s uzembiztonsagot
hoz ki a virtualis gepen futo szerverbol. (Eddigi tapasztalataim alapjan
minimum 2-3x sebessegnovekedessel)
4. A Zentyal konfiguralasa olyan egyszeru, hogy mar szinte faj.

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu