From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Jaczkó László
Sent: Thursday, November 11, 2010 10:02 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: web camera driver

Sziasztok!

Van egy packard bell alp ajax c2-es notebook. Erre egy windows 7 professionalt
telepítettem. Minden driver rendben van, kivéve a web camera drivere. Hiába
keresem a neten windows 7 drivert, nem találok olyat,  amit ingyen le lehetne
tölteni. Csak vista driver van hozzá, az viszont nem jó a windows 7-hez. Van
esetleg valakinek ilyen drivere vagy tudtok letöltési lehetőségre tippet adni?

Köszi:Jacem

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 5612 (20101111)