Office 2007-ben:
Office gomb \ Megnyitás panelen
A fájltípusnál válaszd ezt:  Szöveg helyreállítása bármely fájlból.

FG

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Birkás A
Sent: Friday, November 12, 2010 8:09 AM
To: Techinfo
Subject: Re: word hiba

Ez lenne egy file:

https://docs.google.com/fileview?id=0BwD24YGGvIkFNTJkZTdkOWYtNDQ2NS00N2NmLWFjMDAtZmZhNTM2ODRkNDU1&hl=en

Üdv!

Egy kolléga hozott egy pendive-t rajta néhány word dokumentum megnyitásakor a
következő hibaüzenet fogad:

Hiba a fájl megnyitásakor. Próbálja meg a következőket:

*                     Ellenőrizze engedélyeit a dokumentumhoz és a meghajtóhoz.

*                     Ellenőrizze, hogy van-e elegendő memória vagy szabad
lemezterület.

*                     A fájl megnyitásához használja a szöveghelyreállító
konvertert.

Próbáltam megnyitni
2003 2007 office-ban
Office viewer-ben
Openoffice-ban

mindenhol hibaüzenet fogad.

De a fájlokat lehet másolni elvileg jó méretűek.

Mi lehet velük?

Bármilyen ötletet szívesen fogadok!

Birkás Attila

Ui:
Most wordpad-dal néztem itt sok "kínai" karakter között bizonyos részei
olvashatóak a szövegnek.
Van fél oldal "kínai", fél oldal összefüggő jó szöveg. Aztán több oldal "kínai"
Bár szerintem csak bizonyos része a szövegnek, mert a bekezdés számozás nem
1-től indul.