Na de fiúk, Zsolt meg Kunci, gondolom, ti is észrevettétek, hogy látványosan
nem arra reagáltok, amit én leírtam, hanem valamire, amit abból
kicsavartatok, és közben meg úgy csináltok, mintha. Nem mintha számomra ez
személyes probléma lenne, mert szerintem a többség értette, hogy nem többet
és nem kevesebbet és nem mást írtam kétszer is, mint hogy akit monitoroznak,
azzal ezt tudatni illik (pontosabb lenne a kell). Az összes többi a
hozzáköltés. Valaki írta a szóbeli tájékoztatást, természetesen az tökéletes
megoldás, nem ikon kérdése. Tehát ami nem az én beírásomra érkezett válasz,
hanem a hozzáköltésre, azzal én nem fogok vitatkozni.

VP