From: Bornemissza Zsigmond
Sent: Wednesday, November 24, 2010 9:56 AM
To: Techinfo
Subject: Asus Eee PC 1001PX

Sziasztok!

A Netbookban nincs dvd valamint külső dvd meghajtóm sincs.
Így csináltam egy USB-s Win XP SP3 telepítőt. Minden ok.
Viszont a 2007-es Office nem akar felmenni rá.
Valami olyasmit ír, hogy nem tudta frissíteni pár védett Windows állományt.
A 2003-as simán felmegy rá.

Találkozott már valaki ilyennel?

Köszi
Zs