From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Alaksza Balázs
Sent: Tuesday, November 30, 2010 10:18 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Hálózati mappa nem érhető el

Szia!

Valószínű senki nem tud segíteni és nem azért nem reagálnak mert nem látják a
leveled, nem kell újra meg újra küldeni napi kétszer.

Van egy érdekes problémám. A titkárnői gépen (win XP) a win2k3 serveren
beállított hálózati mappa megnyitásakor a következő hibaüzenetet kapom: A mappa
nem elérhető, nincs hozzá elérési joga.... De csak ezzel az egy felhasználói
névvel, és csak a hálózati mappák. Internetezni tud. Bármelyik másik névvel
bejelentkezem akkor elérhető. A titkárnői felhasználói névvel másik gépen
elérhető a hálózati mappa.
Már újratelepítettem, a felhasználói fiókot alapállapotba helyeztem, de mindkét
esetben csak 1-2 hétig működött rendesen.
Természetesen a szerveren teljes hozzáférési joga van a felhasználónak a
mappához, a kliens gépen pedig már rendszergazdai jogokat kapott.

Az eseménynaplóban a következőket találtam:

A Windows nem tudja lekérdezni a csoportházirend-objektumok listáját. Ennek
okát a házirendeket kezelő programmag naplózta.

A Windows mentette iskola\titkárnő felhasználó rendszerleíró adatbázisát, mert
azt a kijelentkezés közben egy másik alkalmazás vagy szolgáltatás is használta.
A felhasználó rendszerleíró adatbázisa által használt memória nem lett
felszabadítva. A rendszerleíró adatbázis akkor lesz eltávolítva, amikor már
nincs használatban.
Ezt a problémát általában felhasználói fiókként futó szolgáltatások okozzák.
Próbálja a szolgáltatásokat úgy konfigurálni, hogy a helyi vagy a hálózati
szolgáltatásfiókban fussanak.

A Windows nem fér hozzá a(z) CN={31B2F340-016D-11D2-945F-
00C04FB984F9},CN=Policies,CN=System,DC=iskola,DC=local csoportházirend-objektum
gpt.ini fájljához. A fájlnak a következő helyen kell lennie:
<\\iskola.local\sysvol\iskola.local\Policies\{31B2F340-016D-11D2-945F-00C04FB984F9}\gpt.ini>.
 (Bejelentkezési hiba: A célfiók neve helytelen. ). A
csoportházirend-feldolgozás megszakadt.

A védelmi rendszer nem tudott biztonságos kapcsolatot létesíteni a(z)
ldap/triton.iskola.local/iskola.lo...@iskola.local<mailto:ldap/triton.iskola.local/iskola.lo...@iskola.local>
 kiszolgálóval. Nem állt rendelkezésre hitelesítési protokoll.
Előre is köszönöm a segítséget!

Bodnár Ferenc