Tipikus példája a szövegkörnyezetből kiragadásnak, a bele-jól-megmagyarázásnak és az értetlenkedésnek.... mondhatnám, hogy okoskodásnak... - mintha csak magamat hallanám. ;)

Olvastam az előzményeket is, de az EULA-ban feketén-fehéren le van írva:
_mindent_együtt_ (gép, cd, EULA, doksik, eredetiséget tanúsító igazolés)
adható el. A kérdésed meg így hangzott:
"Azaz én eladhatom az XP-t, ha nem használom. Vagy valamit rosszul
értelmezek?"
Tehát _külön_ az OEM XP-t NEM. Csak géppel együtt.

Hát nem tudom.. nekem már a legelső levélből is az jött le, hogy a régi gépeket oprendszerrel együtt el szeretné adni, mert újakat szereztek be...