Hello!
>Mi lenne, ha mi - megtamadottak - hajtanank vegre
> egy automatikus DoS, DDoS-szeru tamadast, NDR
> (Non Delivery Report) uzenetekkel. Csak bedugulna egy idore, nem?
>(Ha meg feladot hamisit, akkor majd a felado tegyen rola
> (bar, lehet, hogy itt santikal :( a dolog))
Kerlek ne tedd.
A levelek feladoja spam eseten 100%-ban nem a spam kuldojenek cime.
Igy az osszes hibauzeneted vetlen felhasznalokhoz menne, raadasul te is
lassitanad az internetet felesleges uzenetekkel.
A spam-ek kiszuresere vannak igen jo modszerek.
Peldaul a spamek 90%-tol megszabadulsz, ha egy graylist (greylist)
szolgaltatast beallitasz.
Nem tudom exchange eseten letezik-e ilyen.
Udv:
Molnar Peter 36209149514
http://www.petersoft.hu