hali!
8-10 éves problémamentes szolgálat után úgy döntöttem, hogy ideje lenne nyugdíjva küldeni az intézményünk levelező szerverét (csak reklám nélkül redhat linux). A kollegák közti felületes igényfelmérés eredményeként úgy látom, hogy leginkább az eddigieknél sokkal barátságosabb web-es felületet lenne a fő erénye az új rendszernek (jelenleg az ezeréves neomailt használtunk...). Ki kell néznem és jövőre megvennem a vasat, az oprendszert és a mail szervert is...

Van-e valakinek konkrét javaslata?  (max. 300, jelenleg 170... de ez nőhet).

Jelenleg egy komolyabb windows 2008 szeverünk van - de erre már nem szívesen terhelném rá a mail szervert is... Amúgy az elmúlt egy-két évben a dolgozok egy része kérte a levelei átirányítását a gmail-re. Ezt legalizálándó kijártuk, hogy kaputnk egy 300 useres oktatási google apps csomagot, de amikor az mx rekordokat akartam átállítani, kikértem az egyetemi vezetőség véleményet, akik határozott nem-mel válaszoltak... igy kénytelen leszek az ezeréves szervert egy újjal kiváltani...

üdv: taki