Ez egy egész jó leírás arról, hogy mi az arrogancia:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Arrogancia

"Mitől arrogancia az, hogy amit egyszer leírtam röviden, és nincs kedvem újra
leírni, és egyszemárúgyiskitárgyaltuk és... és.... és még"
Ezt ki állította? Ez nem arrogancia ha CSAK ezt írtad volna, de ahogy beírtad
azzal burkoltan lehülyézted azt akinek segíteni(?!) akartál. Lehet, hogy nem
annak szántad, de így sikerült.

"Mitől szakmaiság bizonyítása az, hogy nézd meg az archívumot?"
Mert ezt olyan stílusban írtad be, hogy közben kiderült számunkra, hogy TE
bizony megnézted volna és aki nem így tett az minimum informatikai analfabéta.

"Most így ébredtem!
Engem is többször torkoltak már le ilyen listákon."
Remek érvek.

A többire inkább nem reagálok, mert túl sok benne a "magas labda". :)
Ha annyit mondtál volna, hogy bocs, rossz napom van, akkor valóban simán
elkerülhető lett volna ez a "vakvágány".

Részemről Uff. :)
FG