Hát ebben is van valami, de azért nem hiszem, hogy valami "komolyabb"
jogosítvánnyal bírna egy ilyen "levileg" tartomány tagja, de külön nem
azonosított gép...

Mindjárt meg is nézem, hogy vajon akkor szinkronizálja-e az órát a gép, ha nem
a tartományba, hanem csak a gépbe lépek be... (amúgy kb. biztos, hogy nem... de
tuti ami - na, nézem má... ;))
  > DDEEE az életemet ráteszem, hogy csak belépés után ...

  Hm,
  Nem vagyok benne biztos, de en ugy gondolom, hogy a tartomanyi szamitogepet
(amit ugyebar be kell egyszer leptetni oda), azt a user nelkul is megismeri az
anyuci.
  Ha nem, akkor nem nyertem, de en szemely szerint nem tennem ra az eletem :)