Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Bálint István [balintist...@szistvan.hu]
Küldve: 2011. január 6. 21:19
Címzett: Techinfo
Tárgy: milyen switcht?

Van egy 10-11 éves 24 portos switchem,. amelynek a portjai kevésnek
bizonyultak. Szóló gépek lógnak rajta, nem termek, nem szerverek,
hálózati nyomtatók, egy-egy tanárgép, egy-egy javításra szoruló gép.
tehát nincs túl nagy adatforgalom.
Szeretnék egy 36 vagy 48 portosat venni, de nincs tapasztalatom milyet
vegyek. Van egy HP Curve 2512-es vagy 2524-es fő switch, abba menne
bele, csillag topológia. Nem kell, hogy menedzselhető legyen, szeretném
viszonylag olcsón megúszni.
Mit javasoltok erre a célra.
Köszönettel:

--