Az Office 2010 automatikus, ha elérhető neki a KMS szerver, akkor aktiválja
magát. (Jópár gépre felraktam már és nem kellett manuálisan aktiválnom.)
FG

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Bálint István
Sent: Friday, January 07, 2011 10:14 AM
To: Techinfo
Subject: office2010 aktiválás

Van valakinek tapasztalata Office2010 aktiválásával kapcsolatban?
feltelepítenék egy termet. kész a mintagép. A CD-n lévő aktiválásra adott
fájllal aktiváltam - OK.
Klónoznám.
Kérdés: klónozás után megmarad az aktiválás vagy egyenként kell őket újra?
Azért merült fel bennem, mert a W7-et hiába aktiváltam klónozás előtt, klónozás
után MINDEN gép aktiválatlan lett. Szerencsére azok újraaktiválják magukat,
tűzfal így mindig nyitva a KMS szerver felé.
De nem tudom hogyan működik ez Office 2010 felé.
Tapasztalat?
Köszönettel:
Bálint istván