From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Bálint István
Sent: Thursday, May 20, 2010 2:35 PM
To: Techinfo
Subject: wifi külső cégnek

Egy cég iskolánknak építi a belvárosban, sok ház között Budapesten a
tornatermet. Tegnap megjelent a cég képviselője és bejelentette igényét
az iskolai internethozzáférésre, vagyis a felvonulási épületben kell
internet, wifin keresztül adjunk nekik.
Abszolút ellenzem, mert ...
- tudtommal külső cégnek nem is adhatunk,
- tudtommal be kell jelenteni a közhálónak
- ki tudja mire fogják használni, a mi sávszélességünket veszik el,
semmit nem tudok ellenőrizni és szabályozni
- legalább egy évig fogják építeni, ha nem tovább.

Technikailag a gazdaságiból tudnám "adni", de akkor "belátnak"a
gazdaságiba. Addig OK, hogy WPA2, + MACszűrés stb, de sávszélet hogyan
lehetne szabályozni?
Ti hogyan oldanátok meg, ha "muszáj" adni? Az iskolai SQUID-on nem tudom
keresztülvezetni, mert ahhoz távol van.
Köszönettel:
Bálint István