Szia!

Egyik oldalra egy DD-WRT kompatibilis router. Ha nincs több mint 20 Mbit
a net akkor mondjuk a Linksys WRT54GL teljesen jó. Gyári firmware le,
DD-WRT fel.

Állítasz valami dinamikus dns-t, meg a routerben a PPTP kiszolgálót.

Másik XP-ről VPN kapcsolat a router fele és bent is vagy.

Vagy OpenVPN vagy esetleg Hamachi de annak a licence céges
felhasználásra pénzes lett. Mondjuk nem egy nagy pénz.

Üdv, Norbi