From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kovács Marietta
Sent: Thursday, January 20, 2011 12:39 PM
To: techinfo
Subject: Dell Inspiron 5010 driver

Egy Dell Inspiron 5010-es laptopra kellene Windows 7-et telepítenem. Nem
adtak mellé driver CD-t, csak egy Ubuntu-t. A Dell honlapon csak 64 bites
Win7-hez van driver, ez viszont 32 bites. Próbáltam keresgetni a neten, de
valami iszonyú, 5-10 kB/s sebességgel jön le ahol találtam (130 MB csak a
VGA driver). Nem tudom, hogy a Sulinet miatt-e. Tudna valaki egy GYORS
letöltési lehetőséget Win7/32 bit driverekhez? VGA, Wifi, Bluetooth kellene.