OFF:

1.) Házirendünket ismerem (diák, szülő, tanár elfogadta), ez alapján nagy
értékű előzetes bejelentés alapján lehetne nála.
2.) Benne van, eddig nem vágott hátba.
3.) Persze hogy az, de akinél idáig kellene elmenni, annál minden más is
(kérés, beírás), "baromság".

Sajnálom, hogy elbeszélünk egymás mellett.
Így hagyjuk is, én segíteni akartam. Nálam működik, ennyi.

Az ilyen gondoskodó szülők biztos sokat segítenek a munkában.
Mellesleg most nézem, ez Techinfo a diákkal kötött megegyezés pedig inkább
pedagógia.

u.i.:
Egyik diplomám sem lopott.

OFF: